Labels

Wednesday, 13 June 2012

Upper Body training

heloo!!smlm hari pertame i traning ikut chart yang ada kat bb.com
day 1 pon mcm best la sbb rasa body fresh gila.tapi tadi pagi bgn rasa agak lembik sikit.

Thanks to Huby.Cima.Nurrul.KM.NN.Sell.Conch.Fir semua lah kawan2 yang tak putus2
bagi semangat bila2 masa pon *takdela kerek mcm org i kenal before nie*
tq all my love,sayang kamu semua.tanpa kamu mungkin i dah kembali makan nasik lemak hari2.makan mekdi 2 bijik skali.takmooooooo.takmooooo.pls stay wif me yer.


ok this pic taken masa otw balik.dalam LRT.makan honeydew.masa ni lapa gila sampai otak rasa jem.lepas makan trs ok.heheh


and this is my workout log.
i berjaya buat semua,yeay!!
  1. Push up 2 sets 15 reps
  2. Side Lateral Raise 3kg 15rep 3 sets
  3. Dumbbell Bench press 5kg 20 reps 3 sets
  4. Bent over dumbbell triceps 3kg 20 reps 3 sets
  5. seated cable row 18 kg 20 reps 3 sets
  6. Hammer curl (machine) 9kg 13 kg 13 kg 15 reps
  7. Air Bike 30 reps 3 sets
  8. cardio.treadmill 20 mins 


poyo huhuhu


rasa mcm muka kurus sikit



mcm2 size ada hahahah

6 comments:

  1. nn dengki.. muke da kuncup manyalk tue..

    ReplyDelete
  2. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
    HAHAHHAHA panjang tu

    ReplyDelete
  3. yela..muka u dah nmpk kurus skit.... keep it up! I pun skrg mmg dlm sehari ada snack buah. epal ke. betik ke. mlm td nenas. lega perut pagi ni :p

    ReplyDelete
  4. hehhehe kannn kannn.muke je dear.badan sama cume body fat turun sikit.
    aah buah sangat membantu kan.tibe2 rasa kenyang dah haha

    ReplyDelete