Labels

Thursday, 12 April 2012

They Are Great

I mmg minat gila kat Lillian Tan ni.tgk tangan dia?oMg kan?
smlm makan ayam putih kat Nz skali tu nmpk Terry,Lillian and the geng.hati dah tak tenang.nak ambik gamba  hahaha,lepas drg makan terus g kat meja drg cakap nak ambik gamba,peminat setia la katakan.


sile lihat biceps itu
not in a million years la i dapat mcmnie.



dah ini pula huby saya.yang train i 100%
semua diet,workout dari huby,dia la tok guru i,and takde org lain lagi yg i menuntut buat masa ni.


And this is Lillian masa comp.gile style kan!!!
i Love u so much!!

2 comments:

  1. nk jd mcm lilian kew? xmolah. aku nk setting body mcm jue aziz

    ReplyDelete
  2. diana:
    tak la aku minat semangat dia n power dia.
    aku taknak jue.slim mcm tu je,hehehe.sape2 pon leh mcm tu.aku nak mcm agnes monica dalam vdeoclip tak ada logika.aduhh!menusukkkk

    ReplyDelete