Labels

Thursday, 26 April 2012

Stock Mingu Ni



Weekend lepas mmg tak smpt pon nak beli bende2 sbb agak bz ngn Anaqi.
so smlm ambek cuti gym 1 hari ajak huby g Tesco kat belakng umah tu.beli ape yang patut.takde la byk sangat bende pon.stok keperluan utk 1 mingu je.beli byk2 tak fresh la kan :p

Antara bende yang beli semalam
  1. Salmon 3 keping 
  2. Chicken 
  3. Tomato 4 bijik 
  4. Lemon 4 bijik 
  5. Plain yogurt 
  6. Jagung kecik2 
  7. Baby Carrot 
  8. Serbuk Cili
  9. Serbuk Jintan
  10. Parsley
  11. Oregano
  12. Mustard Seeds
  13. Basil
Bende2 ni kalo beli jenama tesco tu murah je.satu botol harge dari RM 3.99-21.99 Tgk jenis bende la :)
Happy gile bile fridge penuh ngn bende yang boleh di masak.takde la nak lapaaa je.cume skrg ni kene pk cara mcmana nak pelbagaikan lagi menu tu.huuuu.


No comments:

Post a Comment