Labels

Tuesday, 13 March 2012

Monday Workout :D


ni lunch utk harini.ciken spice kan dengan paprika + lada hitam + kunyit sikit.masak atas kuali je takde minyak.tapi sedap!sikit fruits utk bfast


smlm cardio 30 minit incline 9.5 speed 5.3
saje gedik naik kan sikit dah mcm membukit treadmill tu tapi ada org sebelah saye lagi terror dia punye incline 15 hahaha


utk weight plak main chest smlm ngn sikit biceps


owh saye masih bambam lagi :)
tapi semakin bertenaga hocay hehehe


sekitar workout cewahhh!


Mangsa2 deraan
sakit tapi berbaloi kan kan


anak lelaki saye yang suke sangat terbongkang depan TV (tido penuh perasaan tu)


4 comments:

  1. fuhh.. u buat cardio 30 minit incline 9.5 speed 5.3?? nnt nak try gak. I biasa buat incline 5 speed 5 je :)

    ReplyDelete
  2. hi dear
    i kene pakse ngn my huby.first time i buat 9.5
    slalu i pon max 6 je.tapi ok la u sbb 5.3 tu mcm jalan laju je.kalo 6-7 ada yang jatuh tergolek hahaha.nti cube mlm ni.u sure lg boleh sbb uu lagi Fit :)

    ReplyDelete
  3. hi, kak boleh tanya aka pegi gym mana e?

    ReplyDelete
  4. hello has.

    akak g xtreme hardcore gym kat wangsa maju.dekat2 area wangsa walk

    ReplyDelete